WWW.PROTu-154.org
Project Tupolev Team Forum Index Log in Register FAQ Memberlist Search

Project Tupolev Team Forum Index » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven) » PT Tu-154M beta relase Goto page 1, 2  Next
Post new topic  Reply to topic View previous topic :: View next topic 
PT Tu-154M beta relase
PostPosted: Sat Dec 30, 2006 23:31 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Sziasztok!

http://www.protu-154.com/forum/viewtopic.php?p=100426#100426
Ezt minden magyar Tu-154-rajongó KÖTELES letölteni, és kipróbálni!!! Хитрый Радостный Хорошо Хорошо Хорошо én már kipróbáltam, nagyon baba Хорошо Хорошо Хитрый mondjuk a fed.mérnök panelje még a B-2-ből van, mert azt még nem oldották meg rendesen, de ez mellékes. Véleményeket ide kérem szépen.

Dani

U.i.: A magyar festések, amiket a VISUAL_TEST-verzióhoz csináltam, működnek a mostani beta-val is, csak a 1-2 textúrát kell kicserélni, mégpedig a következő módon:
másoljátok át a texture mappából a texture.pannon és a texture.atlant mappába a következő fájlokat:
Texture_VC_01_T-Texture_VC_08_T.bmp, Tu154Mfara_L.bmp, Tu154Mfara_T.bmp, és töröljétek a következő fájlt (mert felesleges):
Tu-154m_maint.bmp


Last edited by Daniel Nagy on Sat Dec 30, 2006 23:38; edited 1 time in total

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Sat Dec 30, 2006 23:36 Reply with quote
ha5mvo
КВС
Joined: 23 Jan 2005
Posts: 2233
Location: Toronto, Canada




Didn't understand a word Смех Смех
But an additional download mirror (thanks to Peter Fabian!!):

http://cvi.ic.cz/dl/pt_154m_beta.exe

_________________
//Michael
View user's profile Send private message

PostPosted: Sat Dec 30, 2006 23:37 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Never mind Смех Смех Смех but thanks for the link

Daniel

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Sun Dec 31, 2006 12:03 Reply with quote
SSBeci-HA-SEF
Курсант
Joined: 31 Aug 2006
Posts: 27
Location: LHBP




Csao Dani!! Kezdek elveszni a 154M világában.. Nekem jelenleg egy igfly tu154 1.2-ese van.. és természetesen a protu-éké, és az scs 134-ese, és a samdim 134-ese (meg az összes ancsa).. Na ebből a protu 154-ese, amivel aktívan repülök.. Ha ezt übereli ez a béta, akkor leszedem..ha nem.. várok.. Идея
Üdvicsek, Béci, HA-SEF
És B.U.É.K!! Хорошо

_________________
V1..V2..Vége a kifutónak...lol
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger

PostPosted: Sun Dec 31, 2006 12:18 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Szia!

Nekem tökéletesen működik ez a beta verzió, bár több FPS-t zabál 1 kicsivel, mint a B-2. De próbáld ki! Szerintem nagyon baba Хитрый

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 10:22 Reply with quote
Bandi
Курсант
Joined: 09 Nov 2006
Posts: 34
Location: Budapest




Sziasztok!
Mostt töltöm le, már nagyon várom.
Dani tudsz adni egy linket v. vmit, hogy a textúráidat le tudjam szedni?
Vagy MSN-en átdobod?
HA-SEF úrУлыбка
Neked hogyan van meg a Samdim 134-ese???
Az engem nagyon érdekelne, azt hittem még nem adták ki vagy ilyenek:S:S
Esetleg majd egy pár PS-t be tudsz rakni msn-ed van?
Üdv nektek, BUÉK utólag is.
View user's profile Send private message

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 15:51 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Szia Bandi!

http://www.avsim.ru/files.phtml?action=download&id=7341&hl=Daniel%20Nagy
Ezen a linken megtalálod őket. Aztán véleményeket kérek.

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 22:07 Reply with quote
Marci
Правак
Joined: 14 Dec 2005
Posts: 61
Location: Hungary Budapest




Szia Dani! Boldog újévet!

Én egy ideje, meg most pláne használom a gyönyörű texturákat mégegyszer köszönöm! drink drink
View user's profile Send private message

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 22:57 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Igazán nincs mit!

B.U.É.K!!! drink drink drink

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 01:39 Reply with quote
szabotomi
Курсант
Joined: 14 Dec 2006
Posts: 40
Location: flybywire.extra.hu




BUÉK!

Nagyon jó oldal az AVSIM.RU (kár hogy lassú szegényke) csak éppen győztem rájönni, hol a letöltés link.. persze pont miután sikerült kihámoznom, vettem észre a translate to english feliratot jobboldalt. :S

Az első benyomásaim a Tu-154M-ről:
- sokkal csendesebben indul a kicsike, nem panaszkodott krónikus üzemanyaghiányra!!!
- valahogy fürgébb, nem olyan "lomha", mint a B-2, hamar gyorsúl. Igaz eme tulajdonsága vissza is ütött, amikor leszálláshoz készűlve sehogy sem sikerült 400km/h alá lassítani, így aztán minden akrobatikus, utashánytató manőverrel végűl csak lelassultunk kb 300-ra, fékszárnyak futómű, de kaptam ezerrel a sziréna vonyítását, ami csak nem akart elhallgatni. Végűl egyszerűen hasraszállás lett a betonon, mert akárhogyan szerettem is volna, elveszett a futómű.. menyasszonyomnak azt igértem, csak 15 perc lesz a repülés, teszek egy iskolakört és vége, ehelyett több mint fél óráig ródeóztam, miközben idegességemben elhangzott négy mondat.. a leszállás előtt.. 11mf-re Taszártól.
- Mennyivel is megyek?
- Hú de gyorsan megyek..
- Milyen magasan is vagyok?
- Hú de magasan vagyok..
View user's profile Send private message

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 22:50 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Szia!

Neked nem volt olyan problémád, hogy pl Ferihegyen eltűntek a szárnyvégek? Nálam minden nagy reptéren ezt csinálja, csak Tökölön volt, hogy megvoltak a szárnyvégek is.

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 02:34 Reply with quote
szabotomi
Курсант
Joined: 14 Dec 2006
Posts: 40
Location: flybywire.extra.hu




Szia Dani!

Most megnéztem, a szárnyak nem tünnek el, ami jól megfigyelhető, hogy bizony megdolgoztatja a vasat. Nekem egy 2,53GHz-es Celeronom van 512MB RAM és egy 128 MB-os GeForce FX5600-as társaságában, és a Bp Scenery+154M 2D panel 12-17 fps/ 3D cpit. 4-12 fps között mozgott.
Ami engem nagyon zavar, hogy mintha túl könnyű lenne a gép. Lehet megnézem az FSEditorral, mert amíg a hajtóműveket indítgattam, majdnem begurultam a 31-es kapunál a terminálba, rögzített, aktív kerékfékek mellett, és ugyanez volt a gurulóuton is. Nagyon lassan de mozog a gép. 274/10-es szél melett, megértem gurulóuton illetve a felszállópályán tartani a madarat. Habár régen repültem ekkora madárral, mert jó ideje csak c172, TB-20, c421, An-2, An-24 volt terítéken, mostanság csak tesztelgetem a Tupoljeveket, készűlve a jövő repüléseire, azért azt leszögezhetem, hogy ugyanilyen meteo. kondiciók mellett, majdhogynem egy kisgépet könyebben a betonon tartok. Holnap délután tehát átnyálazom, hogy mi a helyzet a gép tömegével, mert valahogy túlvezéreltnek tűnik.

Nem írom új hozzászólásba:

A gép tömegadatait átnéztem, azok rendben vannak. Nagy értékkülönbségek az üres szerkezeti tömeg tehetlenségi erő inerciális értékekben vannak a két tipus között. Azt nem tudom, hogy az aircraft.cfg-ben megadott értékek mit takarnak.. sajnos az FSEdit nem világosítja meg az elmémet, ugyanis nincs mértékegység. Az
empty weight roll_MOI: 4800000(B-2) 3800000(M)
empty weight yaw_MOI: 6400000(B-2) 3820000(M)
Én spec. gondoltam arra, hogy ezek az adatok a kormányrendszer kiegyensúlyozásához használt súlyok, ill. hidraulikus segédberendezések nyomatékát jelzik N-ban, de tanácstalan vagyok. Ha mégis az, akkor azt jelentik nekem ezek az adatok, hogy a gép sokkal kormányozhatóbb, kissebb kormányerőre is jobban reagál..
A másik komoly különbség a két gép között a Minimális tolóerő: -0,49 a B-2 és -0,65 az M változat. Az FSEdit sajnos megint nem segít, mindössze az emberi emlékezet, nekem úgy tünt, hogy az M változatnál, mintha a hajtómű teljesítménymutatója (százalékos) alapjáraton is magasabb értéken maradt, mint pl. a B-2 de ezt azért majd levizitelem. Tolóerő szempontjából olyan nagy különbség nincs a Kuznyecov NK-8 (B-2) és a Szolovjov D-30 között, a D-30 (M) kevesebb üzemanyagot eszik és környezetbarátabb, csendesebb. A csendességet jól szimulálták, viszont az aircraft.cfg-t megnézve azt láttam, hogy a D-30 magasabb fordulatszámon pörög, és ugyanannyit eszik, mint hangoskodó elődje. :S
Kipróbálom, hogyha az M-nél is a min. thrustot átírom -0,49-re, akkor is gurulgat-e rögzített kerékfék mellett, illetve a hajtóműteljesítmény kijelzőt is meglesem.
Folytatás.. Улыбка
Átállítottam a minimális tolóerőt a aircraft.cfg-ben de nem változott semmi. Viszont megleltem az önálló elgurulás első jelét. A 154B-2 NK-8-as hajtóművei 56%-on pörögnek, míg az M változaté 63-65%-on. Megnéztem a B-2-nél, hogy mi történik ha 63-65%-ra felpörgetem, és bizony rögzített kerékfékek melett megmozdult a vas.
A manőverezést szintén alapos tesztelésnek vetettem, ezt úgy kell érteni, hogy szinte már végig a határon volt vezetve a gép, folyamatos 40-60 fokos bedöntések, 180-330 KIAS közötti sebességgel. Persze kikapcsoltam a figyelmeztető hangokat. A brutális nyúzás folyamán kiderült néhány apróság. Ami a legfontosabb, az M változat sokkal jobban manőverezik. Viszont nagyot néztem, amikor leszálláskor hasraszálltam, mert a futómű nem jött ki.. ??? a hasraszállt gépen (szerencsére nem tört össze) Удивление , ekkor kiengedtem újra a futóművet, és hoppá, buta tekintettel a virtuális fülkében, a gép felemelkedett és kijött a futómű. Ugyanezt a B-2 is meglépte.. Смех Дразнящий
View user's profile Send private message

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 13:29 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Ez érdekes!

A fék-problémára: joystick-gomb van neked féknek? Mert ha igen, akkor a Shift+7-tel előhozható joystick-konfigurációs panelen újra kell mindent konfigurálni, a másik, hogy nézd meg a payload-ot, meg az üzemanyag-mennyiséget a menüben, elvileg tele tankkal és 5026 kg payload-dal indul.

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 17:32 Reply with quote
szabotomi
Курсант
Joined: 14 Dec 2006
Posts: 40
Location: flybywire.extra.hu




Elírtam a parkolóféket kerékféknek, annyiszor elolvastam, de sosem jöttem rá mi a baj a fenti eszmefuttatásommal. Van egy szintén ingyenes nagyon részletgazdag kiegészítő az FS2004-hez, egy CRJ200-as, komplett virtuális pil.fülke stb. annál ugyanez a hiba, hogy gurulni kezd araszolva, amint beindúl a hajtómű, parkolófék mellett. Csak ott kb. 1 perc alatt minden üzembe van helyezve, és amennyit előregurul, az nem okoz nagy gondot.

Más újdonságok: picit randalíroztam a pilótafülkében: Счастье
- a mérnök panelje alatti asztallap ki és betolható, ("ideges természetűek azt csapkodhatják")
- a fedélzeti mérnök asztalán a fedélzeti napló kinyitható
- a mérnök háta mögötti, szines függöny elhúzható, amely mögött egy kicsi fülke van ("ha közeleg a föld és már nagyon félünk, oda kell elbújni, és amikor már semmi sem segít imádkozni, az jól jöhet még a Heaven Airlines járatának jegyvásárlásához")
- a pilóta ülése mögötti aktatáska kinyitható ("tele van csupa jó cuccokkal repülési térképek, kézikönyv.. magazinok - na jó csak vicc")
- az ülések mozgathatóak
Így ennyi jutott az eszembe.
View user's profile Send private message

PostPosted: Sat Jan 06, 2007 11:10 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




+ még a másodpilcsi oldalán nyitható az ablak (jobb egérrel csukod vissza), és még ha a középső panel feletti kapcsolót átkapcsolod a jobb oldali állásba, akkor pilcsik is lesznek!!

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PT Tu-154M beta relase
 Project Tupolev Team Forum Index » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven)
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
All times are GMT + 3 Hours  
Page 1 of 2  
Goto page 1, 2  Next
  
  
 Post new topic  Reply to topic  


  Powered by phpBB © 2001-2005 phpBB Group. Designed for protu-154.org | Webmaster - ^COOLER^