WWW.PROTu-154.org
Список форумов Project Tupolev Team Вход Регистрация FAQ Пользователи Поиск

Список форумов Project Tupolev Team » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven) » Project TU-134! На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Начать новую тему  Ответить на тему Предыдущая тема :: Следующая тема 
Project TU-134!
СообщениеДобавлено: Пт Авг 05, 2005 23:40 Ответить с цитатой
kezdo
Курсант
Зарегистрирован: 12.06.2005
Сообщения: 12




Akit szereti az orosz technikát, az ne hagyja ki!
http://tu-134.nm.ru

(Módosítja az aktuális Splash Screent, ha nem figyeltek eléggé! Улыбка )


Крайний раз редактировалось: kezdo (Вс Авг 07, 2005 12:36), всего редактировалось 1 раз
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Сб Авг 06, 2005 04:56 Ответить с цитатой
Belus
Правак
Зарегистрирован: 23.12.2004
Сообщения: 53
Откуда: Calgary, Alberta, Canada




Sziasztok!

Na ez a 34-es kisvas érdekes lesz. Ha lesz több időm akkor tuti, hogy megszakértem.

Kezdő barátunknak köszönet a linkért! Sajna minden szovjetül van kiirva, de hát majd csak kibogarásszuk, hogy mikor mit kell csinálni. Ha valakinek az igaziakról van kérdése én pengettem rajtuk eleget, mikor még fiatal voltam és bohó. Mondom ha lesz több időm, kb a jövő hét vége felé tuti meg Béla tesztelem.

Belus
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Вс Авг 07, 2005 03:27 Ответить с цитатой
Belus
Правак
Зарегистрирован: 23.12.2004
Сообщения: 53
Откуда: Calgary, Alberta, Canada




Ok az első 34-es Béla teszt eredménye: nem rossz, bunyózni kell vele, mint minden orosz géppel, de amúgy frankón repül.

Az avtópájlotot még ki kell figurázni, hogy mit mikor hova kell kapcsolni és a súlypontra nagyon érzékeny a jelexerint, mint az igazi repcsi. Szeret emelkedni, tehát faroknehéz. Trimmelni kell rendesen.

Hajtóművet sikerült inditani a Control+ E gombokkal, de VSZU-t nem. Az elektromos panelon a két áramátalakitót (PT-1500) és a nagy PO-t (PO-4500) kell bekapcsolni, hogy a műszerek működjenek.

Ez még "csak" Béta változat lehet még rajta csiholni, de jó lesz nagyon. Semmiféle leirást nam találtam hozzá.

Sok sikert hozzá mindenkinek. A hozzáértőket megkérem, ha van idejük Malév festést készitsenek a KisTupihoz. Lajstromok: HA-LBI és HA-LBK. Ezek voltak csak üvegorrú Tu-134A-3-asok. Mindkettő repült régi és új Malév festéssel is.

Sok szerencsét!

Béla
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Вс Авг 07, 2005 20:16 Ответить с цитатой
domada
Курсант
Зарегистрирован: 03.06.2005
Сообщения: 38
Откуда: Balaton




Hali!

Ahogy Béla mondotta volt én is megszakértettem a kistuskót ha szabad így mondanom.

Nekem sikerült VSZU-val indítanom. Két utat repültem vele, volt egy Sármellék Budapest és egy Budapest Kiev utam.
Ahhoz hogy az autopilot ot be lehessen kapcsolni mindkét funkcióját ahhoz vízszintesbe kell állítani a gépet. Egyébként az autopilot ugyanazokon az alapokon nyugszik mint a nagyvasban, csak egy kicsit más köntösben van. 25.000 láb felett igencsak nehezen emelkedik, én csak 30.000 mentem fel. Leállítottam az egyik hajtóművet majd szerencsétlenkedtem vele kb 2 percet míg újra elindítottam, és eközben 570KM/H ról csak 450KM/H ra csökkent a sebességem. Szerintem ezt egy Fokkerrel nehéz lenne megcsinálni. Хитрый
Szerintem érdemes vele foglalkozni. Хорошо

Üdvözlettel Domokos Ádám

_________________
Tupolev forever!
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Пн Авг 08, 2005 04:56 Ответить с цитатой
Belus
Правак
Зарегистрирован: 23.12.2004
Сообщения: 53
Откуда: Calgary, Alberta, Canada




Szia Ádám!

Azóta nekem is sikerült a VSZU-t beindítani, majd arról a hajtóműveket. Nagyon hasonló az iagazihoz. Az ororszok megint nagyot alkottak ezzel a géppel is.

Nekem eddig az autómatikus ILS megközelítést sikerült csak bekapcsolnom az irány és magasság tartás mellett. Tudsz VOR lock-ot kapcsolni az autópilótán? Ha igen légyszives írdd le, hogy hogyan?

Gondolom VOR-to-VOR Flightplan-t repültél vele. Én még csak kőröket írtam le a helybéli reptér felett. Itt még amúgy sem járt 34-es, had csudálják meg alapon.

A súlypont helyzet titka az, hogy a külső tatályokba (wingtip tanks) nem szabad petrót rakni, mert akkor nagyon hátra kerül a gép súlypontja. Ez így volt az igazin is, mert nagyon ritkán tankoltuk meg a külső tartályokat is. A gép alaptankolása 7,2 tonna. Ennyi a minimum amivel elindul. Maximum 13,2 tonna fér bele, de akkor a külső szárnytartályok is tele vannak és a sebesség a tartályok kifogyásáig ha jól emléxem 400-450 km/h-ra le van korlátozva a szárny flatterre hajlamossága miatt. A két volt kormánygépen LBO és LBN a maximális tankolás 14,4 tonna, mert azokon van törzstartály is.

Ennyit mára. Sok sikeres leszállást a kisTupival!

Béla
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Пн Авг 08, 2005 21:20 Ответить с цитатой
domada
Курсант
Зарегистрирован: 03.06.2005
Сообщения: 38
Откуда: Balaton




Hali!

Na akkort. VOR tól VOR ig repültem méghozzá úgy hogy a "rókalyukban" beállítottam a VOR pont frekijét, majd az előző ponthoz képest milyen irányban van, ezt a KYPC ba és a Autópájloton pedig ugyan úgy mint az ILS-t kapcsolnád, csak van három kapcsoló az Autopájlot alatt és a AT felett (ha jól emléxem), azokkal kell variálni, csak most így fejből nem tudom hogy minek merre kell állnia, de ott lehet ILS, VOR meg még valamit állítani, és ott lehet szintén az A3-I valamint az A3-II között választani ugye ezek a nagyvasban vannak így elnevezve itt azt hiszem simán 1 essel és 2 essel van megjelölve.

Remélem segítettem ha nem tiszta akkor majd beszélünk!

Üdv Ádám

u.i.: És most megyek a nagyvassal Ferihegy-Dubai vagy Abu Dhabi Удивление Умник Радостный

_________________
Tupolev forever!
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Пн Авг 08, 2005 23:56 Ответить с цитатой
matwey
Курсант
Зарегистрирован: 08.08.2005
Сообщения: 29
Откуда: budapest




Üdvözlet tisztelettel!
Próbálkoztam a '34essel a Kurumocs- seremetyevo útvonalon, (2 km-re a küszöb előtt lefagyott a gépem... Злость) de még mielőtt megnéztem volna a fórumot, úgyhogy mondhatom, fárasztó volt - az autopilótát megpróbálom majd a fentiek szerint. Nekem volt naftalin a külső tartályokban is, 22000től flap-ek nélkül +5ös varióval még gyorsult! Nagyon tetszik a gép, sztem annyira reálisra sikerült, hogy egyedül szinte vezethetetlen...főleg mert a dme-hez is le kellett ugrálni az orrba, ami - úgy emléxem- az igaziban azért nem volt így. (Amiről mellesleg nem sikerült kipusztítanom a tiltócsíkot). Van egy '34es, az Interflug.net oldalán, aminek műszerfala talán még komolyabb- nem tudom, ismeritek-e. Nem szeretnék hűtlen lenni a TU-OKB-hez, de ha valaki megadná egy jobb fajta IL62/IL62M panel netes koordinátáit, nagyon hálás lennék érte.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Вт Авг 09, 2005 00:05 Ответить с цитатой
matwey
Курсант
Зарегистрирован: 08.08.2005
Сообщения: 29
Откуда: budapest




Üdvözlet tisztelettel!
Próbálkoztam a '34essel a Kurumocs- seremetyevo útvonalon, (2 km-re a küszöb előtt lefagyott a gépem... Злость) de még mielőtt megnéztem volna a fórumot, úgyhogy mondhatom, fárasztó volt - az autopilótát megpróbálom majd a fentiek szerint. Nekem volt naftalin a külső tartályokban is, 22000től flap-ek nélkül +5ös varióval még gyorsult! Nagyon tetszik a gép, sztem annyira reálisra sikerült, hogy egyedül szinte vezethetetlen...főleg mert a dme-hez is le kellett ugrálni az orrba, ami - úgy emléxem- az igaziban azért nem volt így. (Amiről mellesleg nem sikerült kipusztítanom a tiltócsíkot). Van egy '34es, az Interflug.net oldalán, aminek műszerfala talán még komolyabb- nem tudom, ismeritek-e. Nem szeretnék hűtlen lenni a TU-OKB-hez, de ha valaki megadná egy jobb fajta IL62/IL62M panel netes koordinátáit, nagyon hálás lennék érte.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Вт Авг 09, 2005 00:12 Ответить с цитатой
matwey
Курсант
Зарегистрирован: 08.08.2005
Сообщения: 29
Откуда: budapest




Üdvözlet tisztelettel!
Próbálkoztam a '34essel a Kurumocs- seremetyevo útvonalon, (2 km-re a küszöb előtt lefagyott a gépem... Злость) de még mielőtt megnéztem volna a fórumot, úgyhogy mondhatom, fárasztó volt - az autopilótát megpróbálom majd a fentiek szerint. Nekem volt naftalin a külső tartályokban is, 22000től flap-ek nélkül +5ös varióval még gyorsult! Nagyon tetszik a gép, sztem annyira reálisra sikerült, hogy egyedül szinte vezethetetlen...főleg mert a dme-hez is le kellett ugrálni az orrba, ami - úgy emléxem- az igaziban azért nem volt így. (Amiről mellesleg nem sikerült kipusztítanom a tiltócsíkot). Van egy '34es, az Interflug.net oldalán, aminek műszerfala talán még komolyabb- nem tudom, ismeritek-e. Nem szeretnék hűtlen lenni a TU-OKB-hez, de ha valaki megadná egy jobb fajta IL62/IL62M panel netes koordinátáit, nagyon hálás lennék érte.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Вт Авг 09, 2005 00:16 Ответить с цитатой
matwey
Курсант
Зарегистрирован: 08.08.2005
Сообщения: 29
Откуда: budapest




Elnézést, a triplázódott üzenet hiányossá vált orosztudásom eredménye!
Izvinyitye!
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Вт Авг 09, 2005 15:35 Ответить с цитатой
Belus
Правак
Зарегистрирован: 23.12.2004
Сообщения: 53
Откуда: Calgary, Alberta, Canada




Szia Matwey!

Sajna Il-62-es dologban nem tudok segiteni.

A DME engem is zavar. Arra gondoltam volt, hogy a kétmutatós sebességmérő helyére át lehetne helyezni a DME műszert. KB ugyan akkora is. Majd ha lesz egy kis időm akkor megszakértem azt is.

Nekem a rókalukban való kapcsolgatás után eltünt az a piros csik a DME műszerről, de, hogy mit hova kapcsoltam azt mán nem tudom. Слёзы

Próbáltam VOR navigációt csinálni, de a repcsi csak nem arra ment amerre én akartam. Aztán lehet, hogy én csináltam rosszul valamit.

Ja van többféle 34-es panel FS2k4-re, lehet, hogy te az előzőrül beszélsz amit Atikával próbáltunk életre kelteni pár hónappal ezelőtt. Mint minden ez is idő kérdése és majd meglátjuk melyik a jobb.

Oh, ja még valami. Ez a 34-es model a törzstartályos falyta. Tehát alaptankolása 7,5 tonna. Töltés variációk: 7,5 - 10,5 - 12,4 - 14,4 tonna. Ha bárkit is érdekelne.

Sok sikert!

Béla
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Вт Авг 09, 2005 23:24 Ответить с цитатой
domada
Курсант
Зарегистрирован: 03.06.2005
Сообщения: 38
Откуда: Balaton




Hali!

A 34 es király szerintem nekem tökéletesen megy a VOR navigáció és ha minden megy akkor az sem gáz hogy lennt van a DME nah mind1 nem is ezért írok próbáltam egy kicsivel több cumót belerakni, és még a leg kedvezőbb üzemanyag elosztás mellett is 5tonna súllyal segreesik mint a lúd a jégen vagy mi. szal a pilcsifülkéből csak az eget látni Улыбка Ugyhogy van még mit javítgatni rajta. Amúgy nagyon tetszik most én vissza ültem az 54es be mert megtanítottam Aput hogy mi hogy működik és most ő nyúzza a masinát. és nagyon érdeklődik lessz-e hozzá valami szép magyar festés???? Вопрос Вопрос

üvd
Domokos Ádám

_________________
Tupolev forever!
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Вс Авг 14, 2005 20:30 Ответить с цитатой
domada
Курсант
Зарегистрирован: 03.06.2005
Сообщения: 38
Откуда: Balaton




Hali

Béla kedves nem találtalak sehol ezért ide írok. Nekem nem megy a GPS a 34 es ben olyan érzésem van mintha a 3K és a GPS küzdene egymással hogy merre menjen a gép mivel hol jobbra hol balra megy. Nem értemezt az egészet. Ha van vmi ötleted erre az jó ha nincs akkor marad a VOR-to-VOR.

előre is köszi


Üdv

Ádám

_________________
Tupolev forever!
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Пн Авг 15, 2005 18:43 Ответить с цитатой
matwey
Курсант
Зарегистрирован: 08.08.2005
Сообщения: 29
Откуда: budapest




Így egész hirtelen csak azt akarom kérdezni az ide belépőtől, hogy neki működik-é a link ott felül ^, mert nekem nem hajlandó. Azt hiszem, a gyűjteményből letöröltem ugyanis a "kisvas .zip"-et, és kellene, mert valami miatt a VOR/ARK kijelzőn a dupla mutató nem működik...
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Вт Авг 16, 2005 00:36 Ответить с цитатой
matwey
Курсант
Зарегистрирован: 08.08.2005
Сообщения: 29
Откуда: budapest




Re.: Szal vmi gond van a VOR kijelzővel a kapitányi műszerfalon, a dupla nyíl csak az ARK2 csatornát hajlandó venni, VOR1, VOR2, ARK1 közül egyiket sem. Ez nálatok is így van? Tettem bele másik VOR/ARK kijelzőt a panel.cfg ben (PT154, Kókai154, régi 134es panelekből), de egyik sem működik...lehet, hogy csak nem jól kapcsolom be a műszereket? Kicsit zavar navigálás közben!
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Project TU-134!
 Список форумов Project Tupolev Team » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven)
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы
Часовой пояс: GMT + 3  
Страница 1 из 4  
На страницу 1, 2, 3, 4  След.
  
  
 Начать новую тему  Ответить на тему  


  Powered by phpBB © 2001-2005 phpBB Group. Designed for protu-154.org | Webmaster - ^COOLER^