WWW.PROTu-154.org
Project Tupolev Team Forum Index Log in Register FAQ Memberlist Search

Project Tupolev Team Forum Index » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven) » Egy kezdo kerdesei Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Post new topic  Reply to topic View previous topic :: View next topic 
PostPosted: Sat Dec 17, 2005 12:47 Reply with quote
Marci
Правак
Joined: 14 Dec 2005
Posts: 61
Location: Hungary Budapest




Szia Daniel!!!

Köszi a választ ,elvben mindent úgy csinálok ahogy itt irtad .Kapcsolók felkapcsolva stb...
Lehet,hogy a megoldás pl az hogy reinstall? Грусть Nem nagyon szeretném de ha ez a megoldás akkor nincs mit tenni Да
De előtte még szorgalmasan prpóbálkozom majd!Vagy átnyergelek a 134-re ez még müködni látszik bár azt nem tudom csak ,hogy at-n hogy tudom a gázt állítani vagy teljesen manuális a dolog?

Köszi:Marci
View user's profile Send private message

PostPosted: Wed Dec 27, 2006 21:18 Reply with quote
szabotomi
Курсант
Joined: 14 Dec 2006
Posts: 40
Location: flybywire.extra.hu




Az én gondom elég fura, végre sikerült rájönnöm, hogy hogyan lehet beindítani a madarat, igaz a hajtómű starter gomb az istenért sem működik, hiába kattintok rá, miután már mindent belőttem, kiválasztottam az indítandó hajtóművet.. szóval semmi, ilyenkor jön a CTRL+E ami után végre felvisítanak a hajtóművek. Viszont az üzemanyag pár perc múlva elfogy a tartály(ok)ból.. megkíséreltem már többször is a kényszerleszállást, (gondoltam gyakorlom a vészhelyzetek megoldását, amíg rá nem jövök hogy a parkolózónából a kifutóig tartó kb. 5 perc és a levegőben töltött allig 2 perc után mi történhetett..) de sajnos mindig földhöz csaptam a 154-t, az utolsó métereken biztos, hogy vagy egy jajdenemodaszeretném domb, vagy néhány fa, egy villamosvezeték stb.. akadt útba. Ha valakinek van tippe, hová tünt a kerozin, az megírhatná. FSUPIC ok, a 0.9.5-ös van fennt (Tu-154). Azt nem értem, hogy az FS2002-vel nem volt ilyen gond, ott repült szépen (habár lehet ott korábbi változatot használtam)
View user's profile Send private message

PostPosted: Wed Dec 27, 2006 22:33 Reply with quote
szabotomi
Курсант
Joined: 14 Dec 2006
Posts: 40
Location: flybywire.extra.hu




Az "új" (szöveges magyarázat a képeshez) angol checklisttel, végre sikerült felszállnom, még a hajtóművek is szépen (ctrl-e) nélkül pöccre indultak, de szinte az 5-600 méteres magasságot sem értem el, amikor az üzemanyagra megint rákattant.. felvettem mindent, feltöltöm egy webtárhelyre, és ha valakinek sikerül tanácsot adnia, azt szívesen venném. Majd belinkelem a videót.
View user's profile Send private message

PostPosted: Thu Dec 28, 2006 11:36 Reply with quote
szabotomi
Курсант
Joined: 14 Dec 2006
Posts: 40
Location: flybywire.extra.hu




Megoldódott a problémám. A mérnök paneljén az üzemanyag és hidraulika tablón mind a 7 megmaradt kapcsolót felső állásba nyomtam.. nem is írta ki hogy üzemanyag kritikus. Repültem egy szép órányit, kézi vezérléssel.
View user's profile Send private message

autopilota
PostPosted: Sun Feb 11, 2007 17:00 Reply with quote
Ivanhoe
Курсант
Joined: 11 Feb 2007
Posts: 13




Sziasztok!

Kicsit elakadtam a nagy vassal. Az autopilota 1általán nem úgy működik, ahogyan szeretném... Akármit csinálok, a stab mód bekapcsolásakor nem jön meg a magasság tartás. A bank channel és a picth channel kapcsolók fel vannak kapcsolva. Eddig 40 ből 1x sikerült nem reprodukálható módon bekapcsolnom. Van valami 5let, vagy hol tudok utánanézni ennek? A verzió 9.5.2

Iván
View user's profile Send private message

PostPosted: Sun Feb 11, 2007 22:31 Reply with quote
Belus
Правак
Joined: 23 Dec 2004
Posts: 53
Location: Calgary, Alberta, Canada




Daragíj Iván!

Nem kioktató hangon mondom, de a Stab móddal "csak" a tradzsektorij stabilizácijjó jön létre. Tehát az avtópájlot aktív és folytatja a repcsi az útját abban az irányban és állásszögben, ahogy a Stab-ot bekapcsoltad.

Ezután köll a kis kerékkel a variótot 5 alá venni és a kivánt magasságon magasság tartás "H" betűjét bekapcsolni. Ez az avtópájlóta nem úgy működik, mint a nyugatiak. Nem tudod előre beállítani a kivánt magasság értékét és a repcsi nem fog "level off" ha elérte azt a magasságot.

Még egyszer nézd meg légyszives, hogy mindent fölkapcsoltál-e ahhoz, hogy az avtópájlot működjön is? Ez egy hidraulikus dolog és sok kapcsoló kell hozzá. Segítségként ezen a linken:

http://www.protu-154.com/forum/viewtopic.php?t=1121

megtalálod a Quick Start Screen Shotokat, lehet, hogy 1-2 (tucat) kapcsolót elfelejtettél fölkapcsolni, vagy rossz sorrendben kapcsoltad föl őket és akkor a technika nem fogja azt csinálni, amit te szeretnél.

Írd meg, hogy mire jutottál. Nem olyan ördöngős ez a nagytupi, csak sok türelem köll hozzá.

Sok sikert!

Béla
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger

autopilot
PostPosted: Mon Feb 12, 2007 21:56 Reply with quote
Ivanhoe
Курсант
Joined: 11 Feb 2007
Posts: 13




Kedves Béla!

És valóban. Úgy néz ki az én angol nyelvű doksim ősrégi volt... A kapcsolási sorrendet az általad belinkelt oldalról betartva tökéletesen működik az autopilota. Köszönöm.

tavaris üdvözlettel: Iván
View user's profile Send private message

PostPosted: Mon Feb 12, 2007 21:59 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Belus

Hát téged is ritkán látni errefele Радостный Радостный

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 02:40 Reply with quote
Belus
Правак
Joined: 23 Dec 2004
Posts: 53
Location: Calgary, Alberta, Canada




Daragíj Iván!

Örülök, hogy megyen a technika. Látod nem olyan nagyon ördöngős, csak bele kell tanulni.

Amúgy nagyon szivesen segítettem, mert ugyebár, az úttörő ahol tud segít, ahol nem tud, ott meg lábatlankodik. Радостный Радостный Радостный

Béla
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 02:44 Reply with quote
Belus
Правак
Joined: 23 Dec 2004
Posts: 53
Location: Calgary, Alberta, Canada




Szia Dani!

Ja régen evett a fene engem erre fele. Sokáig nem működött a yahoo emailem és onnan volt a link ide. De most mint látod már működik.

De azért nem kell félni, nem fogom elvenni a szót a többi hozzáértőtől. Радостный

Béla
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 16:30 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Nem is azért mondtam, csak régen nem láttalak errefele. A többi korábbi "hozzáértővel nem találkoztam, de asszem lakatosv, és Attika a MAVA színeiben repkednek.

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

GPS
PostPosted: Wed Feb 14, 2007 21:04 Reply with quote
Ivanhoe
Курсант
Joined: 11 Feb 2007
Posts: 13




Sziasztok!

Szépen epül a nagy vasam, de most a GPS-el akadtam el. Rendben működik a GPS, a CHC módba áll a kapcsoló, HBU lámpa ég, első CET gomb bekapcsolva, az első pont irányába betekerve a ZPU1, és mégse követi a GPS útmutatásait a madaram. Így a ZPU1-et tekergetem a GPS által kiírt irányra, de ez annyira nem izgalmas :-) Hol keressem a hibát?
GPS a legújabb 659.456 kilobyte-os méretű, a madár 9.5.2 -es verzió. Elvben az angol nyelvű utasítást követve telepítettem.

Ivanhoe
View user's profile Send private message

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 12:03 Reply with quote
Ivanhoe
Курсант
Joined: 11 Feb 2007
Posts: 13




Zdrasztvujtye!

Nem tudom jelent-e valamit, de nem tudom kitenni az áramlásrontó lapokat sem... Talán van összefüggés az előző problémámmal.

Iván
View user's profile Send private message

PostPosted: Fri Feb 16, 2007 12:45 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




A 2 probléma között nincs összefüggés, az áramlásterelő lapokra a megoldás az, hogy megnézed az es.cfg-ben a [control] alatt azt a sort, hogy use_spoiler_axis=1, ha 1 van, akkor írd át 0-ra, ha 0 van ott, akkor nem tudom, hogy mi a probléma.

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

flaps
PostPosted: Sat Feb 17, 2007 17:30 Reply with quote
Ivanhoe
Курсант
Joined: 11 Feb 2007
Posts: 13




Szia Dani!

Az axis 1-en volt, átírva a flaps problémám megoldódott, köszönöm a segítséget. Sajnos a GPS-em viszont változatlanul nem vezérli a gépet.

Iván
View user's profile Send private message

Egy kezdo kerdesei
 Project Tupolev Team Forum Index » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven)
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
All times are GMT + 3 Hours  
Page 3 of 5  
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
  
  
 Post new topic  Reply to topic  


  Powered by phpBB © 2001-2005 phpBB Group. Designed for protu-154.org | Webmaster - ^COOLER^