WWW.PROTu-154.org
Список форумов Project Tupolev Team Вход Регистрация FAQ Пользователи Поиск

Список форумов Project Tupolev Team » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven) » Egy kezdo kerdesei На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Начать новую тему  Ответить на тему Предыдущая тема :: Следующая тема 
СообщениеДобавлено: Сб Дек 17, 2005 12:47 Ответить с цитатой
Marci
Правак
Зарегистрирован: 14.12.2005
Сообщения: 61
Откуда: Hungary Budapest




Szia Daniel!!!

Köszi a választ ,elvben mindent úgy csinálok ahogy itt irtad .Kapcsolók felkapcsolva stb...
Lehet,hogy a megoldás pl az hogy reinstall? Грусть Nem nagyon szeretném de ha ez a megoldás akkor nincs mit tenni Да
De előtte még szorgalmasan prpóbálkozom majd!Vagy átnyergelek a 134-re ez még müködni látszik bár azt nem tudom csak ,hogy at-n hogy tudom a gázt állítani vagy teljesen manuális a dolog?

Köszi:Marci
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Ср Дек 27, 2006 21:18 Ответить с цитатой
szabotomi
Курсант
Зарегистрирован: 14.12.2006
Сообщения: 40
Откуда: flybywire.extra.hu




Az én gondom elég fura, végre sikerült rájönnöm, hogy hogyan lehet beindítani a madarat, igaz a hajtómű starter gomb az istenért sem működik, hiába kattintok rá, miután már mindent belőttem, kiválasztottam az indítandó hajtóművet.. szóval semmi, ilyenkor jön a CTRL+E ami után végre felvisítanak a hajtóművek. Viszont az üzemanyag pár perc múlva elfogy a tartály(ok)ból.. megkíséreltem már többször is a kényszerleszállást, (gondoltam gyakorlom a vészhelyzetek megoldását, amíg rá nem jövök hogy a parkolózónából a kifutóig tartó kb. 5 perc és a levegőben töltött allig 2 perc után mi történhetett..) de sajnos mindig földhöz csaptam a 154-t, az utolsó métereken biztos, hogy vagy egy jajdenemodaszeretném domb, vagy néhány fa, egy villamosvezeték stb.. akadt útba. Ha valakinek van tippe, hová tünt a kerozin, az megírhatná. FSUPIC ok, a 0.9.5-ös van fennt (Tu-154). Azt nem értem, hogy az FS2002-vel nem volt ilyen gond, ott repült szépen (habár lehet ott korábbi változatot használtam)
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Ср Дек 27, 2006 22:33 Ответить с цитатой
szabotomi
Курсант
Зарегистрирован: 14.12.2006
Сообщения: 40
Откуда: flybywire.extra.hu




Az "új" (szöveges magyarázat a képeshez) angol checklisttel, végre sikerült felszállnom, még a hajtóművek is szépen (ctrl-e) nélkül pöccre indultak, de szinte az 5-600 méteres magasságot sem értem el, amikor az üzemanyagra megint rákattant.. felvettem mindent, feltöltöm egy webtárhelyre, és ha valakinek sikerül tanácsot adnia, azt szívesen venném. Majd belinkelem a videót.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Чт Дек 28, 2006 11:36 Ответить с цитатой
szabotomi
Курсант
Зарегистрирован: 14.12.2006
Сообщения: 40
Откуда: flybywire.extra.hu




Megoldódott a problémám. A mérnök paneljén az üzemanyag és hidraulika tablón mind a 7 megmaradt kapcsolót felső állásba nyomtam.. nem is írta ki hogy üzemanyag kritikus. Repültem egy szép órányit, kézi vezérléssel.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

autopilota
СообщениеДобавлено: Вс Фев 11, 2007 17:00 Ответить с цитатой
Ivanhoe
Курсант
Зарегистрирован: 11.02.2007
Сообщения: 13




Sziasztok!

Kicsit elakadtam a nagy vassal. Az autopilota 1általán nem úgy működik, ahogyan szeretném... Akármit csinálok, a stab mód bekapcsolásakor nem jön meg a magasság tartás. A bank channel és a picth channel kapcsolók fel vannak kapcsolva. Eddig 40 ből 1x sikerült nem reprodukálható módon bekapcsolnom. Van valami 5let, vagy hol tudok utánanézni ennek? A verzió 9.5.2

Iván
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Вс Фев 11, 2007 22:31 Ответить с цитатой
Belus
Правак
Зарегистрирован: 23.12.2004
Сообщения: 53
Откуда: Calgary, Alberta, Canada




Daragíj Iván!

Nem kioktató hangon mondom, de a Stab móddal "csak" a tradzsektorij stabilizácijjó jön létre. Tehát az avtópájlot aktív és folytatja a repcsi az útját abban az irányban és állásszögben, ahogy a Stab-ot bekapcsoltad.

Ezután köll a kis kerékkel a variótot 5 alá venni és a kivánt magasságon magasság tartás "H" betűjét bekapcsolni. Ez az avtópájlóta nem úgy működik, mint a nyugatiak. Nem tudod előre beállítani a kivánt magasság értékét és a repcsi nem fog "level off" ha elérte azt a magasságot.

Még egyszer nézd meg légyszives, hogy mindent fölkapcsoltál-e ahhoz, hogy az avtópájlot működjön is? Ez egy hidraulikus dolog és sok kapcsoló kell hozzá. Segítségként ezen a linken:

http://www.protu-154.com/forum/viewtopic.php?t=1121

megtalálod a Quick Start Screen Shotokat, lehet, hogy 1-2 (tucat) kapcsolót elfelejtettél fölkapcsolni, vagy rossz sorrendben kapcsoltad föl őket és akkor a technika nem fogja azt csinálni, amit te szeretnél.

Írd meg, hogy mire jutottál. Nem olyan ördöngős ez a nagytupi, csak sok türelem köll hozzá.

Sok sikert!

Béla
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Yahoo Messenger MSN Messenger

autopilot
СообщениеДобавлено: Пн Фев 12, 2007 21:56 Ответить с цитатой
Ivanhoe
Курсант
Зарегистрирован: 11.02.2007
Сообщения: 13




Kedves Béla!

És valóban. Úgy néz ki az én angol nyelvű doksim ősrégi volt... A kapcsolási sorrendet az általad belinkelt oldalról betartva tökéletesen működik az autopilota. Köszönöm.

tavaris üdvözlettel: Iván
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Пн Фев 12, 2007 21:59 Ответить с цитатой
Daniel Nagy
КВС
Зарегистрирован: 10.09.2005
Сообщения: 481
Откуда: Будапешт, Венгрия




Belus

Hát téged is ritkán látni errefele Радостный Радостный

Dani

_________________

My work
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Вт Фев 13, 2007 02:40 Ответить с цитатой
Belus
Правак
Зарегистрирован: 23.12.2004
Сообщения: 53
Откуда: Calgary, Alberta, Canada




Daragíj Iván!

Örülök, hogy megyen a technika. Látod nem olyan nagyon ördöngős, csak bele kell tanulni.

Amúgy nagyon szivesen segítettem, mert ugyebár, az úttörő ahol tud segít, ahol nem tud, ott meg lábatlankodik. Радостный Радостный Радостный

Béla
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Вт Фев 13, 2007 02:44 Ответить с цитатой
Belus
Правак
Зарегистрирован: 23.12.2004
Сообщения: 53
Откуда: Calgary, Alberta, Canada




Szia Dani!

Ja régen evett a fene engem erre fele. Sokáig nem működött a yahoo emailem és onnan volt a link ide. De most mint látod már működik.

De azért nem kell félni, nem fogom elvenni a szót a többi hozzáértőtől. Радостный

Béla
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Yahoo Messenger MSN Messenger

СообщениеДобавлено: Вт Фев 13, 2007 16:30 Ответить с цитатой
Daniel Nagy
КВС
Зарегистрирован: 10.09.2005
Сообщения: 481
Откуда: Будапешт, Венгрия




Nem is azért mondtam, csak régen nem láttalak errefele. A többi korábbi "hozzáértővel nem találkoztam, de asszem lakatosv, és Attika a MAVA színeiben repkednek.

Dani

_________________

My work
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail MSN Messenger

GPS
СообщениеДобавлено: Ср Фев 14, 2007 21:04 Ответить с цитатой
Ivanhoe
Курсант
Зарегистрирован: 11.02.2007
Сообщения: 13




Sziasztok!

Szépen epül a nagy vasam, de most a GPS-el akadtam el. Rendben működik a GPS, a CHC módba áll a kapcsoló, HBU lámpa ég, első CET gomb bekapcsolva, az első pont irányába betekerve a ZPU1, és mégse követi a GPS útmutatásait a madaram. Így a ZPU1-et tekergetem a GPS által kiírt irányra, de ez annyira nem izgalmas :-) Hol keressem a hibát?
GPS a legújabb 659.456 kilobyte-os méretű, a madár 9.5.2 -es verzió. Elvben az angol nyelvű utasítást követve telepítettem.

Ivanhoe
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Чт Фев 15, 2007 12:03 Ответить с цитатой
Ivanhoe
Курсант
Зарегистрирован: 11.02.2007
Сообщения: 13




Zdrasztvujtye!

Nem tudom jelent-e valamit, de nem tudom kitenni az áramlásrontó lapokat sem... Talán van összefüggés az előző problémámmal.

Iván
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Пт Фев 16, 2007 12:45 Ответить с цитатой
Daniel Nagy
КВС
Зарегистрирован: 10.09.2005
Сообщения: 481
Откуда: Будапешт, Венгрия




A 2 probléma között nincs összefüggés, az áramlásterelő lapokra a megoldás az, hogy megnézed az es.cfg-ben a [control] alatt azt a sort, hogy use_spoiler_axis=1, ha 1 van, akkor írd át 0-ra, ha 0 van ott, akkor nem tudom, hogy mi a probléma.

Dani

_________________

My work
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail MSN Messenger

flaps
СообщениеДобавлено: Сб Фев 17, 2007 17:30 Ответить с цитатой
Ivanhoe
Курсант
Зарегистрирован: 11.02.2007
Сообщения: 13




Szia Dani!

Az axis 1-en volt, átírva a flaps problémám megoldódott, köszönöm a segítséget. Sajnos a GPS-em viszont változatlanul nem vezérli a gépet.

Iván
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Egy kezdo kerdesei
 Список форумов Project Tupolev Team » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven)
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы
Часовой пояс: GMT + 3  
Страница 3 из 5  
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
  
  
 Начать новую тему  Ответить на тему  


  Powered by phpBB © 2001-2005 phpBB Group. Designed for protu-154.org | Webmaster - ^COOLER^