 |
|
 |
Добавлено: Сб Дек 17, 2005 12:47 |
|
|
Marci |
Правак |
 |
 |
Зарегистрирован: 14.12.2005 |
Сообщения: 61 |
Откуда: Hungary Budapest |
|
|
 |
 |
 |
|
Szia Daniel!!!
Köszi a választ ,elvben mindent úgy csinálok ahogy itt irtad .Kapcsolók felkapcsolva stb...
Lehet,hogy a megoldás pl az hogy reinstall? Nem nagyon szeretném de ha ez a megoldás akkor nincs mit tenni
De előtte még szorgalmasan prpóbálkozom majd!Vagy átnyergelek a 134-re ez még müködni látszik bár azt nem tudom csak ,hogy at-n hogy tudom a gázt állítani vagy teljesen manuális a dolog?
Köszi:Marci |
|
|
|
|
 | |  |
Добавлено: Ср Дек 27, 2006 21:18 |
|
|
szabotomi |
Курсант |
 |
 |
Зарегистрирован: 14.12.2006 |
Сообщения: 40 |
Откуда: flybywire.extra.hu |
|
|
 |
 |
 |
|
Az én gondom elég fura, végre sikerült rájönnöm, hogy hogyan lehet beindítani a madarat, igaz a hajtómű starter gomb az istenért sem működik, hiába kattintok rá, miután már mindent belőttem, kiválasztottam az indítandó hajtóművet.. szóval semmi, ilyenkor jön a CTRL+E ami után végre felvisítanak a hajtóművek. Viszont az üzemanyag pár perc múlva elfogy a tartály(ok)ból.. megkíséreltem már többször is a kényszerleszállást, (gondoltam gyakorlom a vészhelyzetek megoldását, amíg rá nem jövök hogy a parkolózónából a kifutóig tartó kb. 5 perc és a levegőben töltött allig 2 perc után mi történhetett..) de sajnos mindig földhöz csaptam a 154-t, az utolsó métereken biztos, hogy vagy egy jajdenemodaszeretném domb, vagy néhány fa, egy villamosvezeték stb.. akadt útba. Ha valakinek van tippe, hová tünt a kerozin, az megírhatná. FSUPIC ok, a 0.9.5-ös van fennt (Tu-154). Azt nem értem, hogy az FS2002-vel nem volt ilyen gond, ott repült szépen (habár lehet ott korábbi változatot használtam) |
|
|
|
|
 | |  |
Добавлено: Ср Дек 27, 2006 22:33 |
|
|
szabotomi |
Курсант |
 |
 |
Зарегистрирован: 14.12.2006 |
Сообщения: 40 |
Откуда: flybywire.extra.hu |
|
|
 |
 |
 |
|
Az "új" (szöveges magyarázat a képeshez) angol checklisttel, végre sikerült felszállnom, még a hajtóművek is szépen (ctrl-e) nélkül pöccre indultak, de szinte az 5-600 méteres magasságot sem értem el, amikor az üzemanyagra megint rákattant.. felvettem mindent, feltöltöm egy webtárhelyre, és ha valakinek sikerül tanácsot adnia, azt szívesen venném. Majd belinkelem a videót. |
|
|
|
|
Добавлено: Чт Дек 28, 2006 11:36 |
|
|
szabotomi |
Курсант |
 |
 |
Зарегистрирован: 14.12.2006 |
Сообщения: 40 |
Откуда: flybywire.extra.hu |
|
|
 |
 |
 |
|
Megoldódott a problémám. A mérnök paneljén az üzemanyag és hidraulika tablón mind a 7 megmaradt kapcsolót felső állásba nyomtam.. nem is írta ki hogy üzemanyag kritikus. Repültem egy szép órányit, kézi vezérléssel. |
|
|
|
|
 | autopilota |  |
Добавлено: Вс Фев 11, 2007 17:00 |
|
|
Ivanhoe |
Курсант |
|
 |
Зарегистрирован: 11.02.2007 |
Сообщения: 13 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sziasztok!
Kicsit elakadtam a nagy vassal. Az autopilota 1általán nem úgy működik, ahogyan szeretném... Akármit csinálok, a stab mód bekapcsolásakor nem jön meg a magasság tartás. A bank channel és a picth channel kapcsolók fel vannak kapcsolva. Eddig 40 ből 1x sikerült nem reprodukálható módon bekapcsolnom. Van valami 5let, vagy hol tudok utánanézni ennek? A verzió 9.5.2
Iván |
|
|
|
|
 | |  |
Добавлено: Вс Фев 11, 2007 22:31 |
|
|
Belus |
Правак |
|
 |
Зарегистрирован: 23.12.2004 |
Сообщения: 53 |
Откуда: Calgary, Alberta, Canada |
|
|
 |
 |
 |
|
Daragíj Iván!
Nem kioktató hangon mondom, de a Stab móddal "csak" a tradzsektorij stabilizácijjó jön létre. Tehát az avtópájlot aktív és folytatja a repcsi az útját abban az irányban és állásszögben, ahogy a Stab-ot bekapcsoltad.
Ezután köll a kis kerékkel a variótot 5 alá venni és a kivánt magasságon magasság tartás "H" betűjét bekapcsolni. Ez az avtópájlóta nem úgy működik, mint a nyugatiak. Nem tudod előre beállítani a kivánt magasság értékét és a repcsi nem fog "level off" ha elérte azt a magasságot.
Még egyszer nézd meg légyszives, hogy mindent fölkapcsoltál-e ahhoz, hogy az avtópájlot működjön is? Ez egy hidraulikus dolog és sok kapcsoló kell hozzá. Segítségként ezen a linken:
http://www.protu-154.com/forum/viewtopic.php?t=1121
megtalálod a Quick Start Screen Shotokat, lehet, hogy 1-2 (tucat) kapcsolót elfelejtettél fölkapcsolni, vagy rossz sorrendben kapcsoltad föl őket és akkor a technika nem fogja azt csinálni, amit te szeretnél.
Írd meg, hogy mire jutottál. Nem olyan ördöngős ez a nagytupi, csak sok türelem köll hozzá.
Sok sikert!
Béla |
|
|
|
|
 | autopilot |  |
Добавлено: Пн Фев 12, 2007 21:56 |
|
|
Ivanhoe |
Курсант |
|
 |
Зарегистрирован: 11.02.2007 |
Сообщения: 13 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kedves Béla!
És valóban. Úgy néz ki az én angol nyelvű doksim ősrégi volt... A kapcsolási sorrendet az általad belinkelt oldalról betartva tökéletesen működik az autopilota. Köszönöm.
tavaris üdvözlettel: Iván |
|
|
|
|
Добавлено: Пн Фев 12, 2007 21:59 |
|
|
Daniel Nagy |
КВС |
 |
 |
Зарегистрирован: 10.09.2005 |
Сообщения: 481 |
Откуда: Будапешт, Венгрия |
|
|
 |
 |
 |
|
Belus
Hát téged is ritkán látni errefele
Dani |
|
|
|
|
Добавлено: Вт Фев 13, 2007 02:40 |
|
|
Belus |
Правак |
|
 |
Зарегистрирован: 23.12.2004 |
Сообщения: 53 |
Откуда: Calgary, Alberta, Canada |
|
|
 |
 |
 |
|
Daragíj Iván!
Örülök, hogy megyen a technika. Látod nem olyan nagyon ördöngős, csak bele kell tanulni.
Amúgy nagyon szivesen segítettem, mert ugyebár, az úttörő ahol tud segít, ahol nem tud, ott meg lábatlankodik.
Béla |
|
|
|
|
Добавлено: Вт Фев 13, 2007 02:44 |
|
|
Belus |
Правак |
|
 |
Зарегистрирован: 23.12.2004 |
Сообщения: 53 |
Откуда: Calgary, Alberta, Canada |
|
|
 |
 |
 |
|
Szia Dani!
Ja régen evett a fene engem erre fele. Sokáig nem működött a yahoo emailem és onnan volt a link ide. De most mint látod már működik.
De azért nem kell félni, nem fogom elvenni a szót a többi hozzáértőtől.
Béla |
|
|
|
|
Добавлено: Вт Фев 13, 2007 16:30 |
|
|
Daniel Nagy |
КВС |
 |
 |
Зарегистрирован: 10.09.2005 |
Сообщения: 481 |
Откуда: Будапешт, Венгрия |
|
|
 |
 |
 |
|
Nem is azért mondtam, csak régen nem láttalak errefele. A többi korábbi "hozzáértővel nem találkoztam, de asszem lakatosv, és Attika a MAVA színeiben repkednek.
Dani |
|
|
|
|
 | GPS |  |
Добавлено: Ср Фев 14, 2007 21:04 |
|
|
Ivanhoe |
Курсант |
|
 |
Зарегистрирован: 11.02.2007 |
Сообщения: 13 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sziasztok!
Szépen epül a nagy vasam, de most a GPS-el akadtam el. Rendben működik a GPS, a CHC módba áll a kapcsoló, HBU lámpa ég, első CET gomb bekapcsolva, az első pont irányába betekerve a ZPU1, és mégse követi a GPS útmutatásait a madaram. Így a ZPU1-et tekergetem a GPS által kiírt irányra, de ez annyira nem izgalmas :-) Hol keressem a hibát?
GPS a legújabb 659.456 kilobyte-os méretű, a madár 9.5.2 -es verzió. Elvben az angol nyelvű utasítást követve telepítettem.
Ivanhoe |
|
|
|
|
Добавлено: Чт Фев 15, 2007 12:03 |
|
|
Ivanhoe |
Курсант |
|
 |
Зарегистрирован: 11.02.2007 |
Сообщения: 13 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zdrasztvujtye!
Nem tudom jelent-e valamit, de nem tudom kitenni az áramlásrontó lapokat sem... Talán van összefüggés az előző problémámmal.
Iván |
|
|
|
|
Добавлено: Пт Фев 16, 2007 12:45 |
|
|
Daniel Nagy |
КВС |
 |
 |
Зарегистрирован: 10.09.2005 |
Сообщения: 481 |
Откуда: Будапешт, Венгрия |
|
|
 |
 |
 |
|
A 2 probléma között nincs összefüggés, az áramlásterelő lapokra a megoldás az, hogy megnézed az es.cfg-ben a [control] alatt azt a sort, hogy use_spoiler_axis=1, ha 1 van, akkor írd át 0-ra, ha 0 van ott, akkor nem tudom, hogy mi a probléma.
Dani |
|
|
|
|
 | flaps |  |
Добавлено: Сб Фев 17, 2007 17:30 |
|
|
Ivanhoe |
Курсант |
|
 |
Зарегистрирован: 11.02.2007 |
Сообщения: 13 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Szia Dani!
Az axis 1-en volt, átírva a flaps problémám megoldódott, köszönöm a segítséget. Sajnos a GPS-em viszont változatlanul nem vezérli a gépet.
Iván |
|
|
|
|
|
|