WWW.PROTu-154.org
Project Tupolev Team Forum Index Log in Register FAQ Memberlist Search

Project Tupolev Team Forum Index » Project Tupolev Support fórum (česky a slovensky) » Samdim An-24
Post new topic  Reply to topic View previous topic :: View next topic 
Samdim An-24
PostPosted: Sat Nov 08, 2008 19:05 Reply with quote
MartinS
Курсант
Joined: 11 Mar 2007
Posts: 2
Location: Jyvaskyla




Ahoj,
po nejake dobe jsem opet zacal litat s An-24 od Samdima a mam 2 problemy:

1. Rad bych lital podle KLN90B, ale vubec netusim jak a jestli vubec jde propojit s nejakym kanalem A/P.

2. Dal jsem si tam VBE vyskomer, ale nejak mi nefunguje altitude alert, zadana vyska/FL se rozblika, ale zvuk zadny.

Netusite nekdo jak na to?

Martin
View user's profile Send private message

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 15:21 Reply with quote
balooo
Правак
Joined: 13 Nov 2005
Posts: 123
Location: LKPR, LKHK




1. Nelze, ani v reálných letadlech není KLN propojena s autopilotem. Můžeš zkusit, jestli nefunguje HDG (Heading mode) - v menu PT a zkusit, jestli třeba netočí s ZK módem (3K), ale předpokládám, že ne. V An-24 se za letu prostě spát nesmí :-)
KLN je custom gauge a autopilot pravděpodobně taky. Někdo by to musel doprogramovat.

2. Nevím.
View user's profile Send private message

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 18:57 Reply with quote
greedy
Курсант
Joined: 05 Aug 2007
Posts: 28
Location: Czech Republik




Pokud jsi si stáhnul VBE tady v přídavcích PT (http://www.protu-154.com/files/vbe.zip), tak jsou tam dva soubory. STT_VBE_V1_02.gau a vbe_sound.wav, oba dva dej do Gauges. Mám to tak pro Tu-134 a funguje to.
View user's profile Send private message

PostPosted: Thu Nov 13, 2008 20:59 Reply with quote
MartinS
Курсант
Joined: 11 Mar 2007
Posts: 2
Location: Jyvaskyla




Diky za reakce.

To, ze za letu se v An-24 spat ani nudit neda jsem uz zjistil. ;-)

S tou KLN je problem v tom, ze A/P neni standardni a ruzne navigacni systemy, ktere si samy toci HDG jsou tudiz nepouzitelne. A jak to vlastne funguje v realu? To to tam krouti v ZK podle GPSky? Ja zil v presvedceni, ze to maji naroubovane na A/P.

U VBE byl problem v tom, ze jsem mel oba soubory ve slozce Panel. Hodil jsem to do Gauges a uz to funguje jak ma, zvuk si to najde.

Takze diky a letu zdar!


Last edited by MartinS on Fri Nov 14, 2008 00:39; edited 1 time in total
View user's profile Send private message

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 00:19 Reply with quote
donCarlos
Правак
Joined: 06 Aug 2006
Posts: 52
Location: Czech Republic, Prague, LKPR




Pokud jde o navigaci, tak v reálu bych to viděl na kombinaci NAS-1 s VOR/NDB a možná i RSBN, konzultovanou s daty na GPS.

Osobně kombinaci "primitivní autopilot" a GPS používám v Yak-40 tak, že si zobrazím tu mapku tratě a prostě nastavuju náklon... Kupodivu se tak držím kolikrát přesněji než když nechám airbus letět podle počítače Улыбка
View user's profile Send private message

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 15:13 Reply with quote
balooo
Правак
Joined: 13 Nov 2005
Posts: 123
Location: LKPR, LKHK




Kouzelné slůvko "naroubovat na AP" se snadno vysloví i relativně snadno zařídí ve FS, ale v reálném letadle už tolik ne. Také by mě zajímalo, jak to přesně dělají a tipnul bych si 3K (zadatčik kursa) mód, nebo čistě řízení náklonu, už proto, že dopplerovský NAS nebyl u An-24/6 ve standardní výbavě. KLN i jiné GPS ti ukazují přesný kurz i požadovaný, tak prostě tato dvě čísla udržuješ co nejvíce stejná.
View user's profile Send private message

Samdim An-24
 Project Tupolev Team Forum Index » Project Tupolev Support fórum (česky a slovensky)
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
All times are GMT + 3 Hours  
Page 1 of 1  

  
  
 Post new topic  Reply to topic  


  Powered by phpBB © 2001-2005 phpBB Group. Designed for protu-154.org | Webmaster - ^COOLER^