WWW.PROTu-154.org
Project Tupolev Team Forum Index Log in Register FAQ Memberlist Search

Project Tupolev Team Forum Index » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven) » Pulkovo Tu-154: 2006.Augusztus 22. Goto page Previous  1, 2
Post new topic  Reply to topic View previous topic :: View next topic 
PostPosted: Fri Feb 23, 2007 15:17 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Valószínüleg nem figyetlek a varióra, más okot nem tudok elképzelni. Tényleg érdekes, amit mondasz. Lehet, hogy a műhorizont figyelték, és nem néztek a magasságmérőkre, és a variométerre. De ebből is látszik, hogy mennyire elbénázták az egészet.

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Tue Oct 09, 2007 16:39 Reply with quote
domada
Курсант
Joined: 03 Jun 2005
Posts: 38
Location: Balaton




Daniel Nagy wrote:
Valószínüleg nem figyetlek a varióra, más okot nem tudok elképzelni. Tényleg érdekes, amit mondasz. Lehet, hogy a műhorizont figyelték, és nem néztek a magasságmérőkre, és a variométerre. De ebből is látszik, hogy mennyire elbénázták az egészet.

Dani


egy elvetemült felvetés, nem lehet hogy olyan mértékű légnyomás változás volt ott hogy a magasságmérők átvágták őket? (nem ismerem a rendszert csak egy ötlet...) bár elvileg akkor a szalagon is így kéne mutatkozzon...
Üdv
Ádám

_________________
Tupolev forever!
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 15:20 Reply with quote
llamada
Курсант
Joined: 30 Jun 2007
Posts: 26




[quote="Állítólag a légiüzemeltetési utasítás szerint erős turbulenciában ki kell kapcsolni a robotot, de ha megnézzük az alatta lévő 2 vonalat, ami a kormányszervek mozgását mutatja, láthatjuk, hogy felesleges volt a robotpilóta kikapcsolása. [/quote]

Nekem annyi rémlik az utasításból, hogy turbulencia esetén a robotpilótának van egy üzemmód váltója, ami megfelelő üzemmódba kapcsolja (a . Amennyire tudom, lassabb reagálásra állítja.
View user's profile Send private message

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 15:25 Reply with quote
llamada
Курсант
Joined: 30 Jun 2007
Posts: 26




A képen balra, lent, a pirossal körülkerített fedél alatt.
View user's profile Send private message

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 22:59 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Tény és való, hogy ott van az a turbulencia-üzemmód kapcsoló, de annyira erős volt a turbulencia, hogy az a kapcsoló már nem segített volna rajtuk. 12000 méteren voltak, az Auaszp mutatója lent volt 2 fokon, a piros határ meg 3 fokon. Ők 7°-kal húzták meg az orrát, ekkor kezdett el leesni a gép, és a dugóhúzóból már nincs menekvés...

Dani

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

PostPosted: Mon Oct 15, 2007 23:11 Reply with quote
llamada
Курсант
Joined: 30 Jun 2007
Posts: 26




Akkor gyakorlatilag elfogyott a sebességük? Ha nincs pánik, és nem felfele húzzák, hanem hagyják süllyedni, akkor lehetséges, hogy tudnak sebességet gyűjteni? Vagy a "0" sebességen már irányíthatatlan is volt?
View user's profile Send private message

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 14:30 Reply with quote
Daniel Nagy
КВС
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 481
Location: Будапешт, Венгрия




Hát annyi sebességük volt, hogy épphogy nem estek le abban a turbulenciában, azzal, hogy meghúzták az orrát, a sebességük az alá a kritikus határ alá csökkent, aminél még van annyi felhajtóerő, hogy a levegőben maradjon a gép... itt rontották el

_________________

My work
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

Pulkovo Tu-154: 2006.Augusztus 22.
 Project Tupolev Team Forum Index » Project Tupolev Felhasználók Fóruma (Magyar nyelven)
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
All times are GMT + 3 Hours  
Page 2 of 2  
Goto page Previous  1, 2
  
  
 Post new topic  Reply to topic  


  Powered by phpBB © 2001-2005 phpBB Group. Designed for protu-154.org | Webmaster - ^COOLER^