WWW.PROTu-154.org
Список форумов Project Tupolev Team Вход Регистрация FAQ Пользователи Поиск

Список форумов Project Tupolev Team » Project Tupolev Support fórum (česky a slovensky) » SCS Tu-134 GPS На страницу Пред.  1, 2
Начать новую тему  Ответить на тему Предыдущая тема :: Следующая тема 
СообщениеДобавлено: Пн Авг 27, 2007 20:06 Ответить с цитатой
Fabo
КВС
Зарегистрирован: 16.07.2005
Сообщения: 1100
Откуда: Slovakia, near Kosice (LZKZ)




balooo
Je to tu, snáď v sticky poste. Uploadoval som to ja, materiály sú od Zbyňka... a myslím že to boli v tom čas jediné 154ky úplne bez NVU. Neviem, či sa medzičasom nejaké (napr. naše a vaše vládne) nepostavily teiž bez NVU, ale určite boli ČSA 154ky v tom čase určite jediné.


@NAS1: Nepoužívam to, vzhľadom na lietanie online je to trochu nepraktické, a než si to nechať počítať automaticky od virtuálneho navigátora si radšej budem točiť podľa KLNky, ale teda ak pripnem NAS1 na AP tak AP nebude sám dotáčať?

_________________
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return."

Peter Fabian
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Вт Авг 28, 2007 17:52 Ответить с цитатой
balooo
Правак
Зарегистрирован: 13.11.2005
Сообщения: 123
Откуда: LKPR, LKHK




Vždycky jsem žil dojmem, že CEF používá bývalé letouny ČSA a je to tedy to samé, ale teď si vážně nejsem jistý, protože ty vojenský jsou docela nový a to už asi ČSA nekupovali. Teda spíš si myslím, že to jsou opravdu jiný stroje.

NAS je opravdu na online trochu nepraktický, pokud je KLN, tak není co řešit, obzvláště má-li být let RNAV. Já občas lítám non-RNAV po trase W32, NIT, SLC na Uhry Смущение - většinou z LKKV do LZTT, LZZI, nebo LZKZ. To je potom jiná zábava. Chci-li si hrát s významným gyro-driftem a deklinací, letím někam dále na východ, ale většinou off-line po zjednodušené trati "skoro-jako" staré non-RNAV - NDB - NDB. Potom je NAS hodně užitečný, protože mi eliminuje snos větru. Když nepodvádím s KLN a mapou ve FS, je to občas docela detektivka...

AP v Tu-134 v módu NAS právě "letí za ráfičkou", ale neřeší zatáčky mezi jednotlivými úseky - ani nemá jak, když je jenom jeden. NVU a NV-PB jsou vlastně takový 2xNAS + mechanizmy směny a korekce.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Вт Авг 28, 2007 23:58 Ответить с цитатой
Jonak Jiri
Курсант
Зарегистрирован: 29.01.2007
Сообщения: 28
Откуда: Praha




Pro Balooo
CEF používala Tu-154B2 celkem 2 ks od bývalého Federálního ministerstva vnitra (oni si tenkrát koupili Mka). Při dělení republiky jedno Bčko předáno na Slovensko, nám zůstala 0601 (původně OK-BYD).
31.12.1998 převzala armáda od Ministerstva vnitra Tu-154M 1016 a v červenci 2000 převzala armáda přímo ve výrobním závodě v Samaře (kousek od Buzuluku) letoun Tu-154M 1003 (vysvětlit proč nejdou čísla za sebou je na delší vyprávění).
Všechny letouny byly již z výroby určeny pro přepravu ústavních činitelů - vybaveny salony.
1016 byla první, kde konstrukční kancelář Tupoleva povolila demontovat NVU a zabudovat dva univerzály (UNS), které spolupracují s příčným kanálem autopilota (křidélka). Zástavbu provádělo ČSA. 1003 má v podstatě shodné navigační vybavení.

Navigační vybavení všech dopravních letounů je dáno mezinárodními předpisy. V současné době musí splňovat podmínky pro lety RVSM a RNAV a být vybaven patřičným odpovídačem.

_________________
Jijo
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Пн Сен 24, 2007 18:28 Ответить с цитатой
donCarlos
Правак
Зарегистрирован: 06.08.2006
Сообщения: 52
Откуда: Czech Republic, Prague, LKPR




tak me jeste napadlo, co takhle tam zkusit nejak narvat nejakou INSku?

protoze dneska jsem zkusil pochopit jak funguje NAS-1 a nedokazal jsem to ani po trech hodinach primet k poslusnosti.

edit: pripadne bych si jeste dovolil navrhnout, jestli by se nekdo nechtel formou tutorialu podelit o svoje znalosti o NAS-1. Koukal jsem tady na ten popis, koukal jsem na manual od An-24 od Samdima, ale ac mi anglictina nedela problemy, nechapu z toho vubec nic.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Ср Сен 26, 2007 16:29 Ответить с цитатой
zbynek
Курсант
Зарегистрирован: 12.01.2005
Сообщения: 34
Откуда: LKFR Czech Republic




donCarlos писал(а):
pripadne bych si jeste dovolil navrhnout, jestli by se nekdo nechtel formou tutorialu podelit o svoje znalosti o NAS-1. Koukal jsem tady na ten popis, koukal jsem na manual od An-24 od Samdima, ale ac mi anglictina nedela problemy, nechapu z toho vubec nic.


Něco českého čtení pro začátek je tady, na konkrétní věci se potom ptej...
http://flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=25637&lan=0&gr=0
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Ср Сен 26, 2007 22:20 Ответить с цитатой
donCarlos
Правак
Зарегистрирован: 06.08.2006
Сообщения: 52
Откуда: Czech Republic, Prague, LKPR




diky moc. uz je mi to skoro jasny.

este doladit takovy technicky veci...
treba nastaveni gyroskopu v an-24 Улыбка to je trosku zatim nad moje technicky znalosti, asi si vytisknu kus manualu a vezmu do skoly k samostudiu...
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Чт Сен 27, 2007 11:46 Ответить с цитатой
zbynek
Курсант
Зарегистрирован: 12.01.2005
Сообщения: 34
Откуда: LKFR Czech Republic




donCarlos писал(а):
treba nastaveni gyroskopu v an-24 Улыбка


Něco o nastavení gyrokompasů je třeba tady:
http://flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=23969&lan=0&gr=0
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

СообщениеДобавлено: Чт Сен 27, 2007 14:39 Ответить с цитатой
donCarlos
Правак
Зарегистрирован: 06.08.2006
Сообщения: 52
Откуда: Czech Republic, Prague, LKPR




dobry, gyroskopy jsem si nastudoval podle orig. manualu a uz je to vsecko jasny. ve spojeni s "navigator´s notepad" je to uplne uzasna vec.

jak uz jsem psal v anglicky casti o Tu-134, chtelo by to ten notepad implantovat i do 134ky, pak by to bylo neprekonatelny... tenhle zpusob navigace se mi hrozne zalibil, je to genialne jednoduchy a pri tom skoro dokonaly Улыбка
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

SCS Tu-134 GPS
 Список форумов Project Tupolev Team » Project Tupolev Support fórum (česky a slovensky)
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы
Часовой пояс: GMT + 3  
Страница 2 из 2  
На страницу Пред.  1, 2
  
  
 Начать новую тему  Ответить на тему  


  Powered by phpBB © 2001-2005 phpBB Group. Designed for protu-154.org | Webmaster - ^COOLER^